Febr.2012: Ontwerp Hockey Club Naarden. Gaat uitgevoerd worden! Mei 2012: Er wordt al hard gewerkt. 1 juni 2012: Eerste stuk uit de muur geslagen! 5 juni 2012 12.15 uur: Op dit moment zwaar overleg met elkaar: welke grote zwart/wit foto gaat het worden achter de bar? ;-)
1 juli 2012: Verbouwing nog in volle gang. Eindresultaat wordt al zichtbaar... Het wordt echt mooi!
"Zaterdag 1 september 2012:
om 17.00 uur
heropenen we het volledig vernieuwde clubhuis. Dat doen we graag in het bijzijn
van onze burgemeester dr. J. Sylvester, onze genodigden, onze leden en
oudleden."
Als zelfstandig interieurarchitect geef ik advies bij mensen thuis en op het werk. Ik kijk rond, luister goed naar wat de mensen willen en inventariseer de mogelijkheden. Vervolgens ontwerp ik een 3D-presentatie, een zogenaamd interieurplan. Daarover gaan we dan uitgebreid in gesprek. Als we eruit zijn wat er gaat gebeuren, kan ik alles voor ze regelen en, als ze dat willen, ook een aannemer inschakelen. Bel mij gerust voor alle info, 06-81319455.





Arnoud, wat een super mooi ontwerp! Daar kan Hockey Club Naarden trots op zijn. Wij komen het zeker bewonderen wanneer het af is.
BeantwoordenVerwijderenWat kan jij verrassend omgaan met ruimte. Het is stijlvol, praktisch en functioneel. Wat leuk om straks het eindresultaat te zien!
Lieve groet,
José Rood
Dank je wel voor jouw reactie José!
VerwijderenHeel erg leuk als jullie het komen bewonderen zodra klaar.
Hartelijke groet,
Arnoud
Aan wat voor soort foto denken jullie?
BeantwoordenVerwijderenBeste John,
BeantwoordenVerwijderenDe keuze is zojuist gemaakt! Het worden foto's van jongens die aan het hockeyen zijn op de velden van HC Naarden. Ik zal de afbeeldingen z.s.m. op deze blog plaatsen. MVG Arnoud