zaterdag 5 mei 2018

Een fijne plek om te wonen, werken en leven valt of staat bij een aantrekkelijke sfeer en een praktische inrichting. Maar hoe krijgt u de sfeer waarin u zich prettig voelt en op welke manier kunt u de ruimte het beste indelen?

Ik ontwerp interieurs in uw stijl, waarbij rust en ruimte centraal staan. Elk ontwerp is weldoordacht en persoonlijk, waarbij ik u help keuzes te maken voor de indeling van de ruimte, meubels, kleuren, verlichting en accessoires. Geen standaard inrichting maar een interieur met een eigen karakter in combinatie met creatieve interieuroplossingen, daar ga ik voor! Met creativiteit, enthousiasme en betrokkenheid help ik u te komen tot uw ideale interieur!

Bel mij gerust voor meer info.

Arnoud Herberts Interieurarchitectuur

06-81319455










Geen opmerkingen:

Een reactie posten